måndag 1 oktober 2012

Roligt arbete!

 Ännu en vecka med roligt arbete har gått. 
Å´en ny ska precis börja......
Nu sitter jag här vid frukostbordet igen med en rykande kopp kaffe och en snuvig näsa!

Hela veckan har varit proppad med massor av jobb, men det har varit riktigt givande.
Skolan, radio sändning och turné.
DEt som är lite jobbigt är att behöva jobba på söndagar.
Men det finns ju så mycket härliga dans ställen även på söndagar så det är ett måste emellanåt.
Det som blir tufft då är att åka till skolan på måndagmorgonen när man precis har kommit hem från turnén.

Man hinner inte träffa sin familj.
Bara smyg "snuffa" lite på Jamies lilla huvud när han sover sött.
Sen in i duschen för att göra sig i ordning.
Jobbet på skolan är fantastiskt kul så det går egentligen inte alls någon nöd på mig.
Det är bara det att man längtat hela helgen till familjen och sen när man väl kommer hem hinner vi inte ens ses eftersom dom ligger och sover.

Men det finns de som har det värre , så det är synd att klaga.
Jag vet hur bra jag har det och jag är stolt över min tillvaro.

Nu måste jag borsta gaddarna och sen bege mig till nästa uppdrag.
Hej Svejs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar