måndag 4 juli 2011

Jamie får massor av presenter!

Ja, Jamie får fortfarande så underbart fina gåvor från alla härliga vänner och människor runt om i Sverige.
Jag lovar att allt han fått hittills har kommit till stor användning och jag är noga att försöka Tacka alla här i bloggen. Nu var det längesen eftersom jag gärna vill visa prylarna på bild. Har ju som ni säkert läst råkat "tjabblat" till min dator lite. Nu har jag nog lyckats ordna till I Movie programmet där jag har alla bilder. Lade över allt på en extern hård disk så nu kan jag nog kunna använda bilder igen. Men jag har tydligen raderat mer viktiga saker..... så nu kan jag varken öppna upp mina mail eller Words programmen. Typiskt. Men ska fixa detta.
Nallen kommer från Ronnys familj!

Söta Bamse kläder från Elin i Månkarbo

Härlig kofta, o byxa från Familjen i Odenbacken och sockor från Skellefteå.

Mysiga saker från Anna, Jörgen , Moa och Mormor!

En hel garderob av Helena, Timmy , Andreas och Mamma i Sundsvall. 

Alfons Åberg dress som Jamie gillar skarpt av Gisela,Susanne och Viveca

Mysiga hemgjorda skor från Jämtland

Pläd som han gillar att vila på av Camilla och bror.

Hem stickad jordgubbe mössa från Jämtland.

Hem stickad kofta från Bibbi 

Gose Kanin av Madeleine

Super praktisk filt av Anne och Kjell

Kort byxe dress av Siv och Torsten
Jag fick inte med allt i denna blogg. Får skriva en till där jag visar fler presenter! Han är väldigt tacksam för han har roligt med leksakerna och han är jätte fin i kläderna. Det är så häftigt med hemma stickade fina tröjor och byxor också som personer orkat med att sticka och lagt ner tid på till just Jamie. Tack snälla. Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar