måndag 20 oktober 2014

Hemma med Jamie!

Idag är vi hemma Jamie och jag. 
Lilleman är lite små krasslig och har prickar. Vi misstänkte Mässlingen men när vi kontrollerat det så var det Höstblåsor ett virus, men inget allvarligt alls.

Vi laddar tillsammans så får det bli vanlig vardag i morgon igen, med jobb och förskola.

Det är underbart att vara nära mitt lilla busegull. 
Vi myser mest eftersom Jamie tycker om att kramas och vi ska gärna hela tiden vara nära varandra.
Det är nästan så jag inte får gå och hämta en kopp kaffe ens.
Det är kärlek på hög nivå och så fantastiskt att vara älskad på det viset.
Tänk att detta är min lilla son.
Jag kan som fortfarande inte riktigt fatta att han är min. Min och Linus egen lilla guldklimp.

Fast tiden rusar och han blir stor så fort, så kan jag liksom inte vänja mig med tanken att han faktiskt är skapad av oss. Växt i min mage och kommit till världen. Till oss!
Vi blev en liten familj mot alla odds och det är både ofattbart och fantastiskt.
Jag älskar min familj så stort. Avgudar er båda, mina fina prinsar.

Skriver detta lilla inlägg en rad lite då och då, så det kanske blir lite osammanhängande.
Men gör det ändå och hoppas att ni förstår!

Igår var vi iväg till Stockholm och sände radio med bästa Thomas Deutgen i P4 Dans.
Hur kul som helst att få vara gäst i det direktsända avsnittet Fråga Dansbandsstjärnan!
Ni lyssnare kunde ringa och maila in frågor och det var jätte spännande. Tyvärr hann vi inte med alla som hade nå´t på hjärtat. Men hoppas att ni är nöjda ändå.
För mig var det rysligt häftigt att få presentera en låt som kommer på vårt nya album Blå Blå Känslor som släpps i början på november, rättare sagt den 5 november. Det är en låt som jag skrivit helt själv både text och musik och den heter Du Bara Du.

Teamet med Linda, Mats och Thomas i studion var verkligen ett super team. Vi var på Massa Media på Hantverkargatan och atmosfären både på kontoret och studion var helt fantastisk.
Linus och Jamie följde med mig som resesällskap men även för att jag varit borta hela veckan och vi fick en chans att ses, prata och umgås i bilen och en stund innan sändningen i studion.
Vi gick och köpte världens godaste hamburgare på en restaurang nära studion. Det var supergott.

När sändningen var över kramades vi Hej Då med alla inblandade och sen reste vi hem .
Jag skulle egentligen ha jobbat på De La Gardiegymnasiet idag, men eftersom vi inte visste förrän idag var det var för prickar Jamie hade så stannade vi hemma.

Om du missat programmet så kan du lyssna här via länken!
Vill du lyssna.......
Hoppas att det funkar!
Här är det middagsdax!

Mums...GOTT!

Kycklingsallad!

Godaste hamburgaren i stan!

Så vackert kontor!

Fint kontor!

Lite snack innan sändning..... kolla in alla fina autografer skrivna på väggen!

Lite reklam pins fick vi!

Thomas rattar in den gamla superhärliga radion som fungerar!

Bus i studion!

Thomas kollar in manuset!

Mats och Linda i super teamet. 





Nu är vi klara med sändningen. Trötta men lyckliga!


Jamie ville vara med....


Min tur att föreviga min vistelse på Massa Media.

Fina studion...





2 kommentarer:

  1. Vilket bra program. Hoppas att Jamie är på bättringsvägen.
    Hoppas att vi kan ses snart igen.
    Kram till er alla önskar Barbro
    Ps hoppas du gillade kortet som jag skicka till erat bröllop Ds

    SvaraRadera
  2. Hej Erika! Tack för senast på Birka. Jättekul att träffa dig och grabbarna. Kul kul. Nu har jag lyssnat på programmet från din lank. JÄTTEBRA. Du är verkligen ett proffs. Lät så bra och naturligt. KANON. Bamsekram från mig till dig och din lilla familj och även till din övriga familj. Tänker jättemycket på er och skickar massor med energi så du orkar. Ninni A

    SvaraRadera