torsdag 1 november 2012

Jamie älskar förskolan!

Precis som personalen på förskolan hela tiden sa...... att det skulle vända!
Dom hade rätt. Men det är ju klart, dom är ju proffs!
Nu går det så mycket bättre på dagis för Jamie och förra veckan fick jag inte ens hem honom direkt.
Han blev jätte glad när jag kom för att hämta honom och vi klädde på oss packade ihop hans väska och vinkade Hej Då.
Men när vi kom utanför första grinden var det stopp!
Han skulle leka i buskarna och vid grillplatsen och jag lovar.... vi var kvar i en halvtimme på gården och busade.
Sen fick jag jaga honom runt omkring innan jag fick i fatt honom.
Han skrek och jag fick nästan hjärtinfarkt av att försöka få in Jamie i bilen.
Fast som jag sa förut, så är det här så mycket bättre än att han är ledsen hela dagar.
Jag är så glad.

Spelade in ett litet klipp som ni får se här.......

I morse när Linus lämnade honom eftersom jag är på turné så kom dom in i entre´n och Jamie fullständigt slängde sig över till Berith som tog emot dom när dom kom. Han glömde totalt bort att vara ledsen när pappa gick för att åka vidare till jobbet.
Det är ju fullständig lycka!
Så skönt att det är lättare, och nu börjar man bli hel igen som mamma.


2 kommentarer:

  1. Vad gullig han är din lilla pojke när han går omkring och ruskar på huvudet. Förstår att det kan vara svårt att resa ifrån honom när du skall jobba. Men du är en helt fantastisk mamma till lilla Jamie och en underbar vokalist för oss danspublik. Du ger så mycket och bjuder på dig själv. Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Kan inte säga det bättre sj ulla=) kram på dig bästa erica <3 // Mia

    SvaraRadera